Teman2 HC :)

* Anda Pengunjung HC ke ... *

PERTANYAAN/TEMPAHAN


Sebarang pertanyaan, sila emailkan kepada kami:
enquiry@hikayatcinta.com

Untuk tempahan....
sila lengkapkan borang di bawah

BoRANG TEMPAHAN

Name:
Phone No:
Email Address:
Event: Tunang
Akad Nikah
Resepsi
Hari Raya
Birthday
Aqiqah / Cukur Jambul
Private Party
Corporate Event
Service: Wedding Consultant
Pelamin Dewan
Pelamin Rumah
Mini Pelamin
Hantaran
Bunga Tangan
Sewa Dulang
Doorgift
Bunga Pahar
Kek Kechek
Wedding Date/Month :
Enquiry/Order :

January 17, 2012

Bunga Kristal : Sangkar Emas

Huk huk...huk huk...
Fuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Rupe2nya tahun baru ni Lisa tak post entry lagi...
Sorry ye dearies...
Lisa tak sempat nak upload gambar2...Mesti korang dah berpaling arah dah kan.....
Jangannnnnnnnn...
banyak update2 terbaru menanti tau...

Tahun baru ni kite ape kater kite start dengan 
"Bunga Pahar Kristal"
memandangkan bunga kristal ni dah mula dikenali dan digilai b2b di luar sana...
Lisa pun mula2 tu takut gak...takut tak dapat order...ye laa...kristal kan agak pricey cket..
tapi tu tidak menghalang angan-angan b2b kite kan...

Ye laaa....seperti pepatah berkata ...
'alah membeli menang memakai'
tak gitu =)

So...ape tunggu lagi...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...

"Bunga pahar kristal : Sangkar Emas"





Related Posts with Thumbnails