Teman2 HC :)

* Anda Pengunjung HC ke ... *

PERTANYAAN/TEMPAHAN


Sebarang pertanyaan, sila emailkan kepada kami:
enquiry@hikayatcinta.com

Untuk tempahan....
sila lengkapkan borang di bawah

BoRANG TEMPAHAN

Name:
Phone No:
Email Address:
Event: Tunang
Akad Nikah
Resepsi
Hari Raya
Birthday
Aqiqah / Cukur Jambul
Private Party
Corporate Event
Service: Wedding Consultant
Pelamin Dewan
Pelamin Rumah
Mini Pelamin
Hantaran
Bunga Tangan
Sewa Dulang
Doorgift
Bunga Pahar
Kek Kechek
Wedding Date/Month :
Enquiry/Order :

May 23, 2011

Bunga Kristal: Mysterious Purple

"PURPLE"
Warna tema yang paling digemari oleh bakal pengantin tahun ni....
Untuk tahun ni sajer..
HC dah menerima beberapa tempahan bunga kristal yang bertemakan warna purple...
Pasti ajer gabungan warna purple ini menjadi pilihan =)
Apa2 pun HC gembira sebab dapat menceriakan bakal pengantin dengan bunga kristal ni...
Harap2 rezeki HC lepas ni makin bertambah yea =)





Sejambak bunga pahar kristal sebagai penyeri pelamin


Pandangan Atas

 Tempahan bunga kristal ni ditempah oleh Kak Nor dari Pasir Tumboh , Kelantan
HC doakan agar perjalanan majlis anakanda Kak Nor berjalan dengan lancar 
dan kekal hingga ke akhir hayat...
Terima kasih Kak Nor kerana mempercayai hasil kerja HC ^_^

May 19, 2011

Kek Kechek : To mom with lurve =)

Huhuu...sori sebab lambat post entry Hari Ibu =)
Tapi takpe...hari2 ialah hari ibu kan?? Takkanlaa hari ibu cume bulan Mei jer kan...
So...tak salah rasenyer adiahkan ibu di hari ulangtahun ibu ke...tak pun...hari ulangtahun perkahwinan ibu ke... atau saje2 nak hadiahkan ibu dengan kek kechek ni....

Memang sesuai sangat untuk tunjukkan kasih sayang kite buat ibu...
ibu pasti ceria dapat kek kechek ni.. =)

Nanti...bolehlah tempah nga HIKAYAT CINTA k...^_^


May 16, 2011

Hantaran : Setia Cinta Sara

DAISIES 
" represents purity and innocence "

DAISY
Fizikal warnanya yang berwarna-warni dan menonjol menjadikan daisy sebagai 'favorite flowers' untuk menunjukkan perasaan yang ceria....
Namun di sebalik keceriaannya, sebenarnya tesembunyi sifat yang tersembunyi...
Daisy melambangkan kesucian hati si pencinta kepada si pemberi dan juga kesetiaan yang tidak berbelah bagi =)

HC mendoakan agar paduan hati antara SARA dan KIMI juga tidak berbelah bagi seperti mana maksud bunga daisy yang dipilih sebagai bunga di hari bahagia mereka ini...^_^

Enjoy d pics =)

Kalo berminat, bolehlah tempah nga HC ye .... 








May 15, 2011

Kek Kechek : Beautilicious

Hey Beautiful Ladies....
common' gal....
Kek Kechek kali ni bertemakan girly......girly gituwww....

So...ape tunggu lagi....Serikan lagi majlis u'ols dengan kek kechek 'beautilicious' ni....=)
Let's party gal ^_^

Selamat Mencuba

white + pink dress , bouquet of roses , pinky heels


May 8, 2011

Selamat Hari Ibu


SELAMAT HARI IBU 
buat semua ibu-ibu di dunia ini...

Jasa dan pengorbanan seorang ibu yang mengandungkan, melahirkan, dan membesarkan seorang anak tidak mampu terbalas oleh anak itu...

Selagi ada hayat seorang ibu, gembirakan lah mereka dengan kasih sayang yang tidak berbelah bagi...

"LOVE U MAMA"


Related Posts with Thumbnails